Od 1 lutego w Towarzystwie Budownictwa Społecznego działać będzie elektroniczne Biuro Obsługi Klienta. Teraz znacznie więcej spraw będzie można załatwić bez wychodzenia domu.
Portal e-BOK (elektroniczne Biuro Obsługi Klienta) to szybki i nowoczesny dostęp do konta rozrachunkowego za pomocą internetu dla dysponentów wszystkich lokali będących w zasobach zarządzanych przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Piotrkowie Trybunalskim. – W łatwy i bezpieczny sposób, o dowolnej porze i z dowolnego miejsca będzie można uzyskać informacje dotyczące rozrachunków za mieszkania czy lokale użytkowe – wyjaśnia Elżbieta Sapińska, prezes TBS w Piotrkowie.
Aby uzyskać dostęp do portalu elektronicznego e-Bok należy złożyć formularz zgłoszeniowy oraz „Oświadczenia o korespondencji elektronicznej” w TBS (al. 3 Maja 31) pocztą tradycyjną, przez administrację lub elektronicznie – email sekretariat@tbs.piotrkow.pl.
Po złożeniu odpowiedniego wniosku pracownik TBS Sp. z o.o. wygeneruje indywidualne dane (login i hasło startowe) do zalogowania dla dysponenta lokalu. Po pierwszym logowaniu konieczna jest zmiana hasła pierwszego logowania na własne (zawierające min. 8 znaków: wielkie i małe litery, cyfrę oraz minimum jeden znak specjalny).
Polecamy