Starostwo Powiatowe w Piotrkowie Trybunalskim na okres kolejnych 3 lat odnowiło Certyfikat ISO zgodnie z normą 9001:2015-10, który przyznawany jest za prowadzenie i utrzymanie Zintegrowanego Systemu Zarządzania oraz utrzymanie wysokich standardów jakości obsługi klienta.
Audyt zewnętrzny przeprowadziła Polska Izba Handlu Zagranicznego. – Ten dokument jest dla naszego urzędu wyrazem uznania przez jednostki zewnętrzne oraz stanowi wymierne świadectwo spełniania norm i standardów Unii Europejskiej – informuje Sekretarz Powiatu Ireneusz Czerwiński, który pełni funkcję Pełnomocnika Starosty ds. Zintegrowanego Systemu Zarządzania. – Dzięki doskonaleniu systemu zarządzania jakością Starostwo stale umacnia pozytywny wizerunek wśród klientów, a także promuje wszystkich pracowników, którzy przyczynili się do tego sukcesu. Wzrasta również zaufanie do urzędu, jako instytucji profesjonalnie zarządzanej. Uzyskanie certyfikatu jest zobowiązaniem do stałego podnoszenia jakości usług, równocześnie jest oznaką nowoczesnego i prorozwojowego myślenia. Nadany certyfikat jest motywacją do dalszego doskonalenia obowiązujących procedur oraz jest podstawą do osiągnięcia wymiernych korzyści z jego posiadania, prowadzi także do podniesienia prestiżu starostwa – dodaje sekretarz.
Ponowne przyznanie certyfikatu jakości ISO to dowód na to, że klienci starostwa mogą liczyć na obsługę na wysokim poziomie, a także zapewnienie, że urząd dobrze spełnia swoją misję wobec społeczeństwa.
Polecamy