Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta informuje, że od 4 do 15 stycznia 2021 roku nie będą pobierane opłaty za postój pojazdów na terenie strefy płatnego parkowania. Ma to związek z opóźnieniem terminu dostawy nowych parkomatów.
KOMUNIKAT ZDiUM
W związku z opóźnieniem terminu dostawy nowych parkomatów zamówionych przez Spółkę City Parking Group S.A.z Grudziądza, która od stycznia 2021 roku odpowiedzialna jest za zorganizowanie i administrowanie Strefy Płatnego Parkowania niestrzeżonego na terenie miasta Piotrkowa Trybunalskiego od 4 do 15 stycznia 2021 roku nie będą pobierane opłaty za postój pojazdów na terenie strefy płatnego parkowania.
Firma FLOWBIRD (Francja) nie wywiązała się z ustalonego terminu dostawy parkomatów z przyczyn od siebie niezależnych tj. dodatkowe obostrzenia wprowadzone przez rządy, rosnąca liczba przypadków zakażeń na COVID-19, izolacja pracowników i podwykonawców.
W oparciu o przepisy Ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (t.j.: Dz.U.2020 poz. 1842 z późn. zm.) podpisany został aneks do zawartej umowy. Najważniejsze postanowienia w/w aneksu to:
- Biuro obsługi strefy płatnego parkowania zostanie uruchomione dla klientów od dnia 11 stycznia 2021 r.
- Od 18 stycznia 2020 r. wznowiony zostanie pobór opłat za parkowanie pojazdów na terenie strefy płatnego parkowania.
Siedziba Biura nie ulega zmianie. Mieścić się ono będzie nadal przy ul. Słowackiego 20, I piętro. Czynne będzie od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 18.00. Numery telefonów do Biura (aktywne od 11.01.2021): 721 629 333; 721 636 222.
Wszelkie informacje na temat funkcjonowania strefy płatnego parkowania można uzyskać w Zarządzie Dróg i Utrzymania Miasta w Piotrkowie Trybunalskim przy ul. Kasztanowej 31, tel.: 44 732 05 82; 44 732 05 34.
Polecamy