1 października 2020 roku wystartował program pod nazwą „Piotrkowska Karta Mieszkańca” (PKM). Od tego dnia piotrkowianie mogli składać wnioski o wydanie dokumentu, który uprawnia do szeregu zniżek dla korzystających z miejskich instytucji, ale nie tylko. Ze względu na to, że karta wydawana jest bezpłatnie na dwa lata, osoby które jako pierwsze odebrały swoją kartę, muszą się liczyć z tym, że już wkrótce straci ona swój okres ważności. Dlatego przypominamy, żeby przedłużyć jej ważność.
Program „Piotrkowska Karta Mieszkańca” stworzony został z myślą o mieszkańcach, którzy płacą podatki w naszym mieście. Także z jednej strony jest formą podziękowania dla piotrkowian współtworzących miejski budżet, a z drugiej strony to element promocyjny zachęcający osoby spoza Piotrkowa do osiedlenia się na jego terenie.
Piotrkowska Karta Mieszkańca wydawana jest bezpłatnie na okres dwóch lat i należy przedłużyć jej ważność składając wniosek w formie elektronicznej (TUTAJ) bądź papierowej w Urzędzie Miasta przy ul. Szkolnej 28, tel. 44 732 18 00.
Posiadacze karty mieszkańca mogą korzystać z szeregu zniżek w: Ośrodku Sportu i Rekreacji, Miejskim Ośrodku Kultury, Muzeum oraz Miejskiej Bibliotece Publicznej, zapłacą ze zniżką za abonament w Strefie Płatnego Parkowania, a także podróżując Łódzką Koleją Aglomeracyjną.W przyszłości dzięki karcie zapłacimy mniej za bilety MZK.
Polecamy