W trosce o bezpieczeństwo klientów, Narodowy Fundusz Zdrowia zmienił sposób obsługi bezpośredniej. Nowe zasady obsługi wchodzą w życie dziś, czyli 24 stycznia 2022 r. Obowiązywać będą do odwołania.
Zmiana dotyczy obsługi klientów na sali obsługi w Łodzi przy u. Targowej 35 oraz delegaturach ŁOW NFZ w Skierniewicach, Sieradzu i Piotrkowie Trybunalskim. Obsługa będzie dostępna zarówno w formie telefonicznej, mailowej oraz stacjonarnej, po wcześniejszym umówieniu wizyty.
Jak skontaktować się z NFZ?
Jeśli chcesz załatwić sprawę albo zadać pytanie bez wychodzenia z domu:
- napisz maila na adres: kancelaria@nfz-lodz.pl
- w sprawach ogólnych informacji o funkcjonowaniu systemu ochrony zdrowia skorzystaj z Telefonicznej Informacji Pacjenta dostępnej pod bezpłatnym i całodobowym numerem 800 190 590
- w indywidualnych sprawach merytorycznych zadzwoń pod numer:
42 275 40 30 – centrala telefoniczna ŁOW NFZ;
42 275 41 92 – informacja i zaopatrzenie;
42 275 40 35 – EKUZ i leczenie zagraniczne;
42 275 41 66 – sprawy ubezpieczeń i eWUŚ oraz ubezpieczenia dobrowolne;
42 275 40 83 – oraz 42 275-40-89 leczenie uzdrowiskowe;
42 275 41 68 – sprawy dot. szczepień, skargi. - w sprawach z zakresu profilaktyki i promocji zdrowia zadzwoń pod numer: 42 275 41 45
- prześlij do nas list na adres:
Łódzki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Łodzi
90-032 Łódź, ul. S. Kopcińskiego 58 - skorzystaj ze skrytki e PUAP i wyślij elektronicznie pismo lub wniosek – /g2s1or6i3h/SkrytkaESP
Jeśli będzie konieczna osobista wizyta w naszej placówce, doradca poinformuje o tym w trakcie rozmowy telefonicznej lub mailem i zaproponuje dogodny termin.
reklama
Polecamy