Od poniedziałku sala obsługi klientów w delegaturze NFZ w Piotrkowie Trybunalskim zmienia sposób pracy. Ma to związek z zakwalifikowaniem miasta do strefy czerwonej.
Skrzynka podawcza
- W budynku przy ul. Armii Krajowej 15 (II piętro) przed wejściem do sali obsługi klienta jest skrzynka podawcza.
- Prosimy o pozostawienie w niej niezbędnej dokumentacji.
- Pozostawione w niej sprawy zostaną rozpatrzone przez naszych pracowników.
- Odpowiedź prześlemy pocztą na wskazany w dokumentach adres.
Co można załatwić w delegaturze ŁOW NFZ w Piotrkowie Trybunalskim bez wizyty osobistej?
Europejska Karta Ubezpieczenia Zdrowotnego
- Jeśli chcesz wyrobić Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego (EKUZ) prześlij wniosek mailem:
ekuz@nfz.gov.pl, bądź poprzez ePUAP (Identyfikator adresata: g2s1or6i3h) – dla kart turystycznych
del.piotrkow@nfz-lodz.pl – karty w związku z wykonywaniem pracy - Wpisz na wniosku adres, pod który odeślemy Ci kartę.
- Wniosek o EKUZ możesz złożyć też przez swoje Internetowe Konto Pacjenta
Certyfikat Tymczasowo Zastępujący EKUZ
- Jeżeli potrzebujesz Certyfikatu Tymczasowo Zastępującego EKUZ prześlij wniosek na adres del.piotrkow@nfz-lodz.pl
Wnioski Unijne
- Wniosek o wydanie formularza S1 wyślij pocztą lub pocztą e-mail na adres dwm@nfz-lodz.pl
- Zagraniczny formularz np. S1 podlegający rejestracji w NFZ wyślij pocztą lub pocztą e-mail na adres dwm@nfz-lodz.pl
Leczenie planowane na podstawie przepisów o koordynacji
- Wniosek o zgodę na leczenie planowane poza terytorium kraju wyślij pocztą.
- Wniosek o wydanie formularza S2, w sytuacji gdy uzyskałeś zgodę Prezesa NFZ/Dyrektora OW NFZ, wyślij pocztą lub pocztą e-mail na adres dwm@nfz-lodz.pl
Jeśli masz pytania dotyczące karty EKUZ, Certyfikatu Tymczasowo Zastępującego EKUZ lub innych formularzy UE, zadzwoń: (42) 275-40-35
Zaopatrzenie w wyroby medyczne
Jak uzyskać refundowany wyrób medyczny
- Jeśli chcesz potwierdzić zlecenie na wyroby medyczne, w pilnych sytuacjach prześlij zlecenie lekarskie (w formie skanu lub zdjęcia) na adres e-mail: del.piotrkow@nfz-lodz.pl
Można również złożyć zlecenie lekarskie w skrzynce podawczej w delegaturze lub przesłać pocztą na adres:
- Delegatura ŁOW NFZ w Piotrkowie Tryb.
ul. Armii Krajowej 15
97-300 Piotrków Tyrb.
Potwierdzone zlecenia bezzwłocznie odeślemy na wskazany adres pacjenta.
Jeśli masz pytania dotyczące realizacji zleceń na wyroby medyczne, zadzwoń: (42) 275-41-13.
Dobrowolne ubezpieczenie
Jak ubezpieczyć się dobrowolnie. Pobierz wniosek
Wniosek o zawarcie lub rozwiązanie umowy dobrowolnego ubezpieczenia zdrowotnego możesz wysłać pocztą lub elektronicznie przez ePUAP, więcej informacji można uzyskać pod adresem email: kancelaria@nfz-lodz.pl
Jeśli masz pytania dotyczące dobrowolnego ubezpieczenia, zadzwoń: (42) 275-41-66.
Leczenie uzdrowiskowe
- Wszelkie sprawy związane z kierowaniem na leczenie uzdrowiskowe są załatwiane online lub korespondencyjnie oraz mailowo (kancelaria@nfz-lodz.pl)
- Ze względu na ochronę danych osobowych, szczegółowe odpowiedzi na zapytania przesyłane drogą elektroniczną mogą być udzielane jedynie poprzez przesłanie zapytania za pomocą e-PUAP, a nie ze „zwykłego” adresu email.
Oryginał skierowania do uzdrowiska (jeśli lekarz sam go nie wysłał) wyślij listem poleconym na adres:
- Łódzki OW NFZ w Łodzi,
ul. Kopcińskiego 58
90-032 Łódź
Skany skierowań nie są rozpatrywane i nie należy ich nadsyłać.
Jeśli masz pytania dotyczące wyjazdu do sanatorium, zadzwoń: (42) 275-40-83, (42) 275-40-89.
Skargi
Obecnie nie można złożyć skargi do protokołu podczas rozmowy z pracownikiem w delegaturze ŁOW NFZ w Piotrkowie Trybunalskim.
Skargi można przesłać:
- pocztą tradycyjną na adres Łódzkiego Oddziału NFZ w Łodzi, ul. Kopcińskiego 58, 90-032 Łódź
- za pośrednictwem platformy ePUAP
Pilne sprawy, których nie można załatwić elektronicznie lub korespondencyjnie, a wymagają szybkiej reakcji, prosimy przesyłać na adres e-mail: wf05@nfz-lodz.pl
Jeśli zgłoszenie zostało przesłane pocztą elektroniczną i nie zostało opatrzone podpisem elektronicznym, prosimy o:
- wskazanie imienia, nazwiska (nazwy), adresu wnoszącego, numeru telefonu kontaktowego
- podanie danych pozwalających na zidentyfikowanie placówki, której dotyczy zgłoszenie (nazwa, adres)
- precyzyjny opis zdarzenia/sprawy.
Jest to niezbędne do sprawnego załatwienia zgłoszonej sprawy.
Polecamy