Około 200 urzędników i klientów urzędu zmuszonych było opuścić magistrat, w związku z alarmem bombowym jaki ogłoszono w środę około godziny 11:00.
Na skrzynkę mailową Urzędu Miasta wpłynęła poczta z informacją, że w budynku znajduje się ładunek wybuchowy. – Natychmiast o tym zdarzeniu poinformowaliśmy odpowiednie służby które przybyły do urzędu. W międzyczasie ogłoszono ewakuację pracowników oraz klientów. Służby sprawdziły budynek i na szczęście okazało się, że nie ma żadnego ładunku wybuchowego. – informuje Jarosław Bąkowicz z biura prasowego piotrkowskiego magistratu.
– Mogę potwierdzić, że prowadziliśmy działania w Urzędzie Miasta przy ulicy Szkolnej. Zgłoszenie otrzymaliśmy o godzinie 11:10. Z naszych ustaleń wynika, że na skrzynkę mailową wpłynęła informacja o podłożeniu ładunku wybuchowego. Ewakuowanych było około 200 osób. Pirotechnik policyjny sprawdził budynek, i nie potwierdził, by znajdowały się w nim ładunki pirotechniczne. – mówi w rozmowie z Piotrkowskim24 st. asp. Izabela Gajewska z Komendy Miejskiej Policji w Piotrkowie.
Prawdopodobnie jeszcze dziś pracownicy urzędu złożą oficjalne zawiadomienie w tej sprawie, wtedy policja będzie poszukiwać osoby która wysłała maila.
Polecamy